Tehnologia din viața mea

        Deoarece generația mea nu stătea încă din copilarie în fața ecranelor calculatoarelor ore în șir studiind și jucând jocuri pe computer, eram mai în formă și ne folosim mult mai mult imaginația. Ne jucam jocuri de societate, cum ar fi Monopoly și nu te supăra frate, jocuri de cărți, mergeam cu bicicleta în curte și prin cartier în siguranță absolută. Dar cu toate astea lucrurile au început să ia o întorsătură drastică prin plina expansiune a tehnologiei, expansiune de care eu personal m-am lovit direct o dată cu primul calculator achiziționat de către părinți, calculator care mi-a făcut mult mai ușor ca niciodată procesul de învățare. Cu ajutorul calculatorului respectiv am început să fac rapid trecerea de la informațiile pe care le găseam prin cărți și ziare direct la formatele virtuale.

Sursa:Pixabay

     Fără măcar să mă conectez la internet, la vremea respectivă aveam acces la o multitudine de aplicații care m-au ajutat și din care mi-am luat doza de divertisment. O dată cu conectarea calculatorului la internet am început să accesez diferite site-uri din întreaga lume, fiind autodidact am început să acumulez rapid informații din mai multe domenii, informații care m-au ajutat ulterior. Cu ajutorul tehnologiei am călătorit indirect prin multe zone de pe glob, zone în care mi-am făcut și foarte mulți prieteni noi de la care am avut foarte multe de învățat. Ulterior tehnologia modernă și-a deschis calea și pentru dispozitivele multifuncționale precum ceasul inteligent și smartphone-ul, dispozitive multifuncționale care au început recent să domine piața. Acum informațiile pot fi accesate chiar din mâna noastră. Totuși putem spune cu siguranță că posibilitățile sunt infinite. Este puțin cam regretabil faptul că generația Alpha folosește tehnologiile doar pentru divertisment.

        Pot spune cu mâna pe inimă faptul că tehnologia mi-a permis să văd și să învăț mult mai multe informații decât orice altă generație care a fost înaintea mea. Cred cu tărie faptul că viitorul tehnologiei va continua să ne revoluționeze viețile înt-run mod favorabil.

Comentarii